Pemantapan Kualiti Penyampaian Perkhidmatan Pelanggan
Objektif Program
- Menjelaskan konsep dan kepentingan pemantapan kualiti penyampaian perkhidmatan pelanggan.
- Menyenaraikan komponen utama dalam kepuasan pelanggan.
- Memahami kehendak dan pengharapan pelanggan.
- Mengamalkan teknik berkesan semasa melayan pelanggan secara bersemuka dan melalui telefon.
- Mengamalkan kaedah mengendali rungutan dan pelanggan bermasalah
Kandungan Program
- KONSEP DAN KEPENTINGAN PEMANTAPAN KUALITI PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN PELANGGAN
- ELEMEN-ELEMEN PENTING DALAM PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN PELANGGAN
- PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN DI KAUNTER
- MELAYAN PELANGGAN SECARA BERSEMUKA
- MELAYAN PELANGGAN MELALUI TELEFON
- MENANGANI ADUAN DAN PELANGGAN BERMASALAH
Tarikh: 25-26 JULY 2023
Masa: 9 AM-5 PM
Tempat: Tamu Hotel & Suites, KL