Pemantapan Kualiti Penyampaian Perkhidmatan Pelanggan
Objektif Program
- Menjelaskan konsep dan kepentingan pemantapan kualiti penyampaian perkhidmatan pelanggan.
- Menyenaraikan komponen utama dalam kepuasan pelanggan.
- Memahami kehendak dan pengharapan pelanggan.
- Mengamalkan teknik berkesan semasa melayan pelanggan secara bersemuka dan melalui telefon.
- Mengamalkan kaedah mengendali rungutan dan pelanggan bermasalah
Kandungan Program
- KONSEP DAN KEPENTINGAN PEMANTAPAN KUALITI PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN PELANGGAN
- ELEMEN-ELEMEN PENTING DALAM PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN PELANGGAN
- PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN DI KAUNTER
- MELAYAN PELANGGAN SECARA BERSEMUKA
- MELAYAN PELANGGAN MELALUI TELEFON
- MENANGANI ADUAN DAN PELANGGAN BERMASALAH
Tarikh :
- 16 – 17 JULAI 2024
- 18 – 19 DISEMBER 2024
Masa :
- 9 AM-5 PM
Tempat :
- Tamu Hotel & Suites, KL