
Konvensyen Setiausaha & Pembantu Pentadbiran (KonSePP)
Hebatkan Personaliti, Kukuhkan Kompetensi, Lestarikan Organisasi
“Memantapkan Personaliti, Meningkatkan Kompetensi Setiausaha & Pembantu Tadbir dalam Era Digital untuk Kelestarian Organisasi”
Konvensyen Setiausaha dan Pembantu Pentadbiran (KonSePP) 2023 adalah medan pertemuan para Setiausaha dan Pembantu Tadbir daripada sektor awam dan swasta untuk meningkatkan kecemerlangan diri dalam melaksanakan tugas-tugas pentadbiran. Dianjurkan secara tahunan oleh Irshad HR Consulting Sdn. Bhd. KonSePP 2023 kali ini dianjurkan selepas pandemik dengan tema ‘Hebatkan Personaliti, Kukuhkan Kompetensi, Lestarikan Organisasi’.
UcapTama
Datuk Dr Harlina Halizah Hj Siraj @ Hj Ramli
Pengasas dan Pengarah Akademi Dr Har dan Presiden Yayasan Kepimpinan MAWAR
“Hebatkan Personaliti Anda dan Kukuhkan Kompetensi Diri Bagi Memenuhi Keperluan Organisasi“
KonSePP memberi peluang kepada para peserta untuk :-
- Memahami peranan dan kepentingan jawatan Setiausaha dan Pembantu Tadbir dalam memenuhi keperluan organisasi.
- Memahami aspirasi dan kehendak ketua dalam melaksanakan tugasan.
- Mempelajari dan mengamalkan kaedah pengurusan kerja yang lebih efektif dan efisien.
- Memahami pendekatan dan cara mengurus tekanan dalam pekerjaan.
- Merangka pelan tindakan untuk meningkatkan prestasi kerja.
KonSePP untuk Siapa?
- Setiausaha
- Pembantu Tadbir
- Pembantu Tadbir (Kesetiausahaan)
- Setiausaha Eksekutif
- Pembantu Tadbir (Perkeranian & Operasi)
- Pembantu Pentadbiran
- Ketua Kerani
- Kerani
- Pembantu Pejabat (Office Assistant)
- dan lain-lain kakitangan pentadbiran
“Jati diri dalam melaksanakan keje harian dan keberkatan”
“KonSePP memberi semangat untuk mengubah corak kerja”
“Pengisian memang padat, cekap dan cemerlang”
“I must congratulate IRSHAD. This is the best approach; this is the right approach. Because we are talking about intelligent secretaries… secretaries who can think, and about vision and mission…”
Penampilan Istimewa
Bro Amin Idris
Motivator dan Personaliti TV
“Tampil Lebih YAKIN!“